czwartek, 28 sierpnia 2014

no więc wracam. postanowiłam zacząć od nowa i pewnie nikt mnie nie pamięta, więc w sumie wszystko na moją korzyść. pozwólcie, że się przedstawię.
Awwww.
jestem Dżejk, czyli 21 gramów czystej wredoty ze śmieszną wadą wymowy. nie potrafię określić, czym się interesuję, więc nie będę tu niczego wypisywać. podobno fajnie rysuję, może kiedyś wstawię jakieś moje wypociny. dodam też, że ubóstwiam Sherlocka, Supernatural i Hannibala (którego obejrzałam zaledwie trzy odcinki, ale to pomińmy :| ), więc jeśli prowadzicie jakieś fanfiki o tych serialach to możecie śmiało spamować mi w komentarzach.

szczerze to nie mam żadnego pomysłu na kategorię tego bloga, więc zdecydowałam, że będzie o wszystkim bo to przecież takie twórcze i kreatywne.

jak ja nienawidzę postów powitalnych, serio nie wiem jak Was do tego bloga zachęcić, bo napisane wielkimi, czerwonymi literami "czytać mojego bloga bo [tutaj wstaw jakąś kreatywną groźbę]" chyba nie jest zbyt wyrafinowane. może przekupię Was uroczym zdjęciem szczeniaczka w czapce, bo kto nie lubi szczeniaczków w czapkach.

25 komentarzy:

  1. GÓSTOWNIE <3/ chalina

    OdpowiedzUsuń
  2. góstownie ! ! ! ! ! ! / chalina

    OdpowiedzUsuń
  3. wzruszajacy post!!!!! :) :)
    pozdrawiam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Płakam :c c: Pozdrów serdecznie całą rodzinkę!

    OdpowiedzUsuń
  5. hau hau fajny hau post hau

    OdpowiedzUsuń
  6. mrrrrr dodaj swoją fotke, nie moge sie doczekac ;))))))))) / grzegorz z sosnowca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co jak tak naprawdę jestem czterdziestoletnim pedofilem.
      w internecie nie podaje się miejsca zamieszkania, drogi Grzesiu.
      /Halina z Czarnobyla

      Usuń
    2. ooo pewnie w tym czarnobylu same laski!!! jestes piekna bo po twoim blogu to mozna spokojnie stwierdzac! musze odwiedzic ten czarnobyl! pozdrawiam ja grzegorz i caly sosnowiec cie!!!!!!!

      Usuń
    3. no się wie, moja beefef ma dwie głowy
      to dopiero dupcia, co dwie głowy to nie jedna!
      pozdrów ode mnie Sosnowiec, to musi być wielka i nowoczesna metropolia.

      Usuń
    4. a w jakim kraju ten czarnobyl? im blizej nas - sosnowca tym szybciej sie spotkamy i na randeczke umuwimy! sosnowiec to pszepienkny kraj, jakich nie wiele. koham pokuj cebuly, masełka i wszystko co urodzajne! zapraszam serdecznie!

      Usuń
  7. Będę czytać bloga, bo zapowiada się spx, jak znajdziesz na to jakiś temat. Na razie nie obserwuję, ale bd czytać i jeżeli się postarasz, to dołączę do obserwatorów. Wiem, że na prawdę, ot mój blog nie jest w twoim typie, więc bd mieć to gdzieś, ale masz :
    catharine-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie widzisz tyh staran????????? to blog mazen! musisz go obserwowac bo nie bedziesz na czacie!!!!!!!!

      Usuń
  8. czekam na nowe nocie! / zózia z radomia
    polecam zbyszko!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. idealny blog dla mnie /barbara z gbinowa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tesz mam wade wymowy !!!! jestesmy jak siostry!!!!!!!!!!!!!!!!! / urszula z grzebieni

    OdpowiedzUsuń
  11. swietny blog! nasza firma chce z tobom wspulpracowac i jesli sie zgodzisz wyslemy ci pierdyriald dywanuw na sciany!!!!! wysylamy za darmo z dalekiej Rosji!!!!! jesli sie zgadzasz pisz na maila janipajjumaju@ruskiejedzojapka.ru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dostanę kodeinę za darmo :/

      Usuń
    2. to jusz w kolejnych miesioncach wspulpracy! najpierw eksklusiw dywaniki potem pszyjemnosci!!!!!!!

      Usuń
    3. a som trendi
      ile kosztujom
      czy som od koko szanel

      Usuń
    4. som i od koko som i od guczi!!!!!!
      dla ciebie srebro wszystko za darmo! przeciesz to jest wspulpraca!!!!!!!!!!! napisalas na nasz rosyjamski majl?

      Usuń
  12. miau miau zdradzilas nas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! czemu na tym zdjenciu nie ma kotuw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! obrarzamy sie na CIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!/ koty z mołdawii.

    OdpowiedzUsuń
  13. zapraszam cie na grilowane rzeberka! / mariusz z starej rudej

    OdpowiedzUsuń
  14. czesc bardzo mi sie podobasz.
    przepiekny blog ktury przykuwa uwage.
    pisze go wspaniala osubka.
    pienkne rzycie.
    pozdrawiam cieplutko
    z grzejnikiem
    Marzyna z rodzinom.

    OdpowiedzUsuń
  15. witam pienknie.
    zobacz!
    zielen rozwija sie wokololo.
    patzy na cie wesolo.
    wiec smutek usun w cien.
    i w sercu wiosennom radosc miej.
    grazyna z karaibuw

    OdpowiedzUsuń
  16. rzelazka na suficie
    grzejniki na trawniku
    lubiem ja ciebie
    jak wruzki plemnikuw


    zawsze jest milo zajrzec do ciebie!!!!!!!!!!!!!!!!
    wierny fan henryk

    OdpowiedzUsuń

* jeśli chcesz obserwować bloga, nie pisz "obserwujemy?", tylko zaobserwuj, jeśli na prawdę Ci się podoba i daj link do swojego, jeśli przypadnie mi do gustu, zaobserwuję.
* jeśli Twój komentarz ma składać się jedynie z linka do Twojego bloga, nie komentuj wcale.
* weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* lubię hejty, więc jeśli chcesz to hejtuj.